Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül,
online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy
személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A webáruházban feltüntetett árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a
Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek
mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb
tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt
szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy
nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb
tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van
szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon
szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban
megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor
tudja megtenni, ha regisztrálja magát. Ha Ön regisztrált vásárló, de
elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha
itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben
elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével
végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd
nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az
ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a Kijelentkezés
gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti,
szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és
módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván
rendelni.
C: A kosár véglegesítését követően (Fizetés gombra kattintás) meg kell
adni a Számlázási adatait (kinek a nevére állítjuk ki a számlát), a szállítás
adatait és/vagy módját, Fizetési módját, majd Véglegesítenie kell a
rendelést.
D. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk
Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza
megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer
nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
4. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg
kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási
és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez
szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a
regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben
visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót
bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi
azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra
jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő
károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A
felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az
üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A
regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A
törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési
kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy
valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs
adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail
címet csak egyszer lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-14 óráig. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van
lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik,
csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
Vállalkozásunk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges
technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt
történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás
díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja: utánvétes előreutalással vagy bankártyás fizetés (paylike)
Cégünk elektronikus számlázást használ ezért kérjük győzödjön meg róla helyes e az emailcíme. Cégünk felelősséget nem vállal ha hibás email cím esetén a számla nem érkezik meg a vásárlóhoz.
A házhoz szállítási díjat a termék(vagy termékek) ellenértékének
összegéhez automatikusan hozzáadjuk! Sávos szállítási áraink vannak, csomagjainkat a GLS futárcég szállítja.
Amennyiben több rendelést ad le minden esetben megjegyzésben írja bele, hogy több megrendelése van. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy azt egy csomagban postázzuk az ebből eredő kellemetlenségért felelőséget nem tudunk vállalni, ha mégis több csomagban kerül postázásra.
Eljárás hibás ár esetén
Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a webáruházban a
termék hibás áron szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést
elfogadni és kiszállítani. A termék hibás áron történő megrendelése
esetén az eladó és a vásárló között nem jön létre szerződés. Hibás áron
történő rendelés estén is automatikus visszaigazoló e-mailt küldhet a
rendszerünk, amely azonban nem tekinthető a rendelés elfogadásának.
Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal
tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer
megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
7. Jótállás és szavatosság
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún.
szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a
vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a
Vállalkozót terhelik!
A Ptk. 6:157. § (1) bekezdésében meghatározott rendelkezések alapján
az eladót nem terheli a szavatossági kötelezettség, ha:
– a hibát a jogosult a szerződéskötés időpontjában ismerte
– a hibát a jogosultnak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett
Az eladónak csakis a vevő által ismert hiba vonatkozásában nincs
kellékszavatossági felelőssége.
Hibás termék visszaküldése:
A visszaküldendő terméket minden esetben a kitöltött hibabejelentő lappal együtt kell visszaküldeni ellenkező esetben nem áll módunkban a terméket cserélni / jóváírni. A hibabejelentő lap letölthető a fő menüből.
A hibás terméket (alaposan becsomagolva), kell feladni. Amennyiben helytelen csomagolás miatt sérül a termék nem áll módunkban azt garanciálisan cserélni/jóváírni.
Utánvéttel küldött csomagokat, leveleket, postán maradó küldeményeket NEM áll módunkban átvenni.
Visszaküldött terméket 4551 Nyíregyháza Móra Ferenc köz 6. szám alatti címre kell küldeni.
A visszaküldés költsége a vevőt (visszaküldőt) terheli.
Ha a hibás terméket visszaküldte, akkor a visszaérkezést követően
lehető leghamarabb vagy maximum 30 munkanapon belül cseréljük azt. Amennyiben a termék beszerelésre került a garanciális csere akár 60 napot is igénybe vehet. ( Mivel cégünk külföldi beszállítókkal dolgozik. Ezen termékeket vissza kell küldenünk a beszállítónkhoz. Csak abban az esetben cseréljük amennyiben ők igazolják, hogy kiszerelés során az nem sérült.)
Gyári bontott termékek esetén a garancia 1 hónap. Kérjük vegyék figyelembe, hogy nem új termékről van szó ezért előtte telefonon győzödjön meg róla hogy biztosan meg kívánja venni az adott terméket.
Szervízalkatrészek, fóliák, tokok esetén a fel nem használt terméket amennyiben az nem hibás elállási időn kívül nem áll módunkban jóváírni kérjük vásárlás előtt győződjön meg róla biztosan szüksége van az adott termékre.
Cégünk cserecsomagot biztosít 1500 Ft értékben a visszaküldendő áruk felvételére. A cserecsomag és visszaküldés költsége minden esetben a visszaküldőt terheli. Csomagfelvétel nem lehetséges, ez az opció csak cserecsomagként lehetséges. Amennyiben más futárszolgálattal küld vissza garanciális terméket kérem győzödjön meg róla , hogy megfelelően adta meg az elérhetőségeket a csomagon, és a termék megfelelően van becsomagolva amennyiben nem megfelelő csomagolás miatt sérül a termék nem áll módunkban cserélni. Telefonszám minden esetben szerepeljen rajta, mivel a postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni.
Nem beszerelt termék esetében csak eredeti bontatlan csomagolásban lévő terméket áll módunkban visszavenni. Győzödjön meg róla hogy nem távolította el róla a védőfóliákat sem, amennyiben nem eredeti csomagolásban érkezik vissza nem áll módunkban azt visszaszámolni, vagy ennek megfefelően csökkentjük a termék árát. Amennyiben elállási időn kívül kerül visszaküldésre az adott termék vegye figyelembe az esetleges árváltozás lehetőségét. (Amennyiben az adott termék ára időközben csökken nem áll módunkban azt eredeti áron visszaszámolni.)
Minden kijelző, akkumulátor, alkatrész egyedi azonosítóval van ellátva, hogy meg tudjuk különböztetni azt más nagykereskedés termékeitől. Amennyiben ez az azonosító eltávolításra kerül nem áll módunkban garanciálisan cserélni illetve jóváírni a terméket még elállási időn belül sem. Kérem figyeljen oda, hogy ne távolítsák el az egyedi azonosítókat.
A garanciális igény NEM teljesíthető, ha fennáll a következő feltételek
valamelyike:
• A visszakapott termék nem a Kijelzőshop által forgalmazott
termék. (Ebben az esetben a visszaposta költsége a vevőt terheli minden esetben)
• A jelzett hiba nem valós. (Ebben az esetben a visszaposta költsége a vevőt terheli minden esetben)
• Lejárt a termék jótállási ideje. (Szervízalkatrészek esetében
beépítési és kipróbálási garanciát vállalunk. Kivéve hivatalos
márkaszervizek esetében, ha javítási jegyzőkönyvet tudnak
mellékelni akkor 6 hónap a garancia. LCD kijelzőknél, lcd +
érintőplexik és érintőplexik esetében garancia megvonást von
maga után, ha az lcd be volt ragasztva, ill. használati nyomok
találhatóak rajta. pl.: karc, repedés, ázás, egyéb fizikai behatások)
• Ha a hiba bizonyíthatóan a termék nem rendeltetésszerű
használatából ered (leejtés, törés, egyéb fizikai behatás), vagy
szakszerűtlen beépítésből ered. Szakszerűtlen beépítésből eredő garanciális problémát nem áll módunkban elfogadni, vagy amennyiben lehetséges és a vevő beleegyezik szervízköltség megfizetése mellett javítjuk a hibát. Minden esetben szakszervízt válasszon az alkatrész cseréhez.
• Sérült, hiányos vagy használt termék esetében értékcsökkentjük
az árát, amennyiben visszaszámoljuk azt.
MINDEN ESTEBEN LE KELL TESZTELNI A
TERMÉKET BEÉPÍTÉS ELŐTT. Ha tesztelés során keletkezik a
hiba, ne ragasszák be!
• A Kijelzőshop elutasít mindenféle követelést, ha az átvett áru
sérült. Átvételkor kérem győzödjön meg róla, hogy a csomagolás nem sérült amennyiben azon külsérelmi nyomok látszanak minden esetben vetessen fel a futárral jegyzőkönyvet, ellenkező esetben nem áll módunkban a kárt megtéríteni ha átvétel után derül ki, hogy sérült az áru.
A gyári kijelzőket beépítés (beragasztás) előtt teszteljék le, mert a
beragasztott kijelzőt nem tudjuk garanciában kezelni.
Műszaki cikknek minősülő termékekre a törvényileg meghatározott 6
hónap szavatosságot vállalunk.
A szállítástól való elállás
Amennyiben a vásárló által megrendelt termék nem áll az eladó
rendelkezésére, abban az esetben az eladó fenntartja a jogot, hogy a
már visszaigazolt rendelést részben, vagy egészben visszautasítsa.
Részben történő teljesítésre a vevővel történt egyeztetést követően
kerülhet sor. Ha az eladó a szerződéskötésben vállalt kötelezettségének
nem tud eleget tenni, abban az esetben köteles a megrendelőt a lehető
leghamarabb tájékoztatni.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. Vevő a szerződési
feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A Fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru
átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól.
Ebben az esetben az Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett teljes
összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni
a fogyasztó részére. Az Eladó az elállási jog érvényesítése során a
fogyasztó által kifizetett teljes összeget – ideértve a kiszállítási költséget
is – visszafizeti a fogyasztó részére.
Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó
tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy
felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék
kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14
nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy
az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás
közlésétől számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása
eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve
több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített
tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a
Fogyasztó az elállási joggal.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a
szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga,
ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget
megszünteti.
A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének
napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Az Eladó jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg
visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a
terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt
visszaküldte. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha
vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
A fogyasztó kötelezettségei elállás vagy felmondása esetén
Amennyiben a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak
megfelelően élni szeretne az elállási jogával, úgy köteles a terméket
haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy
napon belül az Eladó által megjelölt címre visszaküldeni, illetve a
vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére
meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha
a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az
Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb
költség nem terheli. Webáruházunk esetében az Eladó nem vállalja át az
áru visszaszállítási költségét, így az a vásárlót terheli.
Abban az esetben, ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés
megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, az
Eladó saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél
fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó
használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az
értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az
elállási jogról.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó
nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
– Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó
utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak;
– Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
– Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi,
vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető
vissza;
– Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;