Rendelési információk

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Kijelzőshop
Kft. Webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban:
Vásárló, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 8:1.§ 3.
pontja szerinti természetes személy vásárló esetében: Fogyasztó) Kijelzőshop
Kft-vel szemben érvényesíthető jogait, Kijelzőshop Kft kötelezettségeit és
felelősségét. Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a távollevők
között kötött szerződések esetén jogszabályban előírt tájékoztatást és a
teljesítés szabályait, a szerződés megkötésére, az elállási és felmondási jogra
vonatkozó szabályokat.

A Kijelzőshop KFT. az Általános Szerződési Feltételek
weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a
Vásárlók/Fogyasztók számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt
a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.

Vásárló/Fogyasztó a honlapon keresztül történő
megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el
jelen Általános Szerződési Feltételeket. Kijelzőshop KFT. fenntartja a jogot
magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a
Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa, a
módosítások folyamatos szerződéseket, vagy éppen folyamatban álló rendeléseket
nem érinthetnek, a módosítás csak az annak közzétételét követően érvényessé
váló szerződéseket érintik.

Vásárló/Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban
végrehajtott megrendelést követően a Kijelzőshop KFT. munkatársa általi
visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és a Kijelzőshop
KFT. között távollevők között kötött adás-vételi szerződés jön létre. A
Vásárló/Fogyasztó kifejezetten tudomásul vesz, hogy a Webáruházban történt
vásárlása fizetési kötelezettséget von maga után.

Vállalkozás adatai:

• Vállalkozás neve: Kijelzőshop Kft

• Vállalkozás székhelye: 4551 Nyíregyháza Móra Ferenc köz
6

• Adószám: 27998067-2-15

Elérhetőségek:

◦ Központi telefon: +36 70 7797473, +36 30 2993294

◦ Központi e-mail cím: info@kijelzoshop.hu

◦ Levelezési cím: 4551 Nyíregyháza Móra Ferenc köz 6

Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag Online vagy telefonon keresztül rendehetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy
személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékek árai nem tartalmazzák a házhoz
szállítás díját.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a
Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek
mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb
tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt
szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy
nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb
tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van
szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon
szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is
azonban
megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor
tudja megtenni, ha regisztrálja magát. Ha Ön regisztrált vásárló, de
elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha
itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben
elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével
végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd
nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az
ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a Kijelentkezés
gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti,
szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és
módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván
rendelni.
C: A kosár véglegesítését követően (Fizetés gombra kattintás) meg kell
adni a Számlázási adatait (kinek a nevére állítjuk ki a számlát), a szállítás
adatait és/vagy módját, Fizetési módját, majd Véglegesítenie kell a
rendelést.
D. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk
Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza
megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer
nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.


4. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg
kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási
és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez
szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a
regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben
visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót
bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi
azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra
jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő
károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A
felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az
üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A
regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A
törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési
kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy
valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs
adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail
címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.


5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-15 óráig. A
megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van
lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik,
csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
Vállalkozásunk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges
technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt
történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás
díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja: utánvétes,  előreutalással vagy bankártyás fizetés
(paylike)utján lehetséges.

Cégünk elektronikus számlázást használ ezért kérjük
győzödjön meg róla helyes e az emailcíme. Cégünk felelősséget nem vállal ha
hibás email cím esetén a számla nem érkezik meg a vásárlóhoz.
A házhoz szállítási díjat a termék(vagy termékek) ellenértékének
összegéhez automatikusan hozzáadjuk! Sávos szállítási áraink vannak,  csomagjainkat a GLS futárcég szállítja.

Amennyiben több rendelést ad le minden esetben megjegyzésben
írja bele, hogy több megrendelése van. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy
azt egy csomagban postázzuk az ebből eredő kellemetlenségért felelősséget nem
tudunk vállalni, ha mégis több csomagban kerül postázásra.
Eljárás hibás ár esetén:
Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a webáruházban a
termék hibás áron szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést
elfogadni és kiszállítani. A termék hibás áron történő megrendelése
esetén az eladó és a vásárló között nem jön létre szerződés. Hibás áron
történő rendelés estén is automatikus visszaigazoló e-mailt küldhet a
rendszerünk, amely azonban nem tekinthető a rendelés elfogadásának.
Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal
tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer
megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél
elálljon a szerződéstől.


7. Jótállás és szavatosság
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún.
szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a
vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a
Vállalkozót terhelik!
A Ptk. 6:157. § (1) bekezdésében meghatározott rendelkezések alapján
az eladót nem terheli a szavatossági kötelezettség, ha:
– a hibát a jogosult a szerződéskötés időpontjában ismerte
– a hibát a jogosultnak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett
Az eladónak csakis a vevő által ismert hiba vonatkozásában nincs

kellékszavatossági felelőssége.
Hibás termék visszaküldése:

A visszaküldendő terméket minden esetben a kitöltött
hibabejelentő lappal együtt kell visszaküldeni ellenkező esetben nem áll
módunkban a terméket cserélni / jóváírni. A hibabejelentő lap letölthető a fő
menüből. 

A hibás terméket (alaposan becsomagolva), kell
feladni. Amennyiben helytelen csomagolás miatt sérül a termék nem áll
módunkban azt garanciálisan cserélni/jóváírni.

Utánvéttel, küldött csomagokat, ajánlott leveleket, postán
maradó küldeményeket NEM áll módunkban átvenni. 

A visszaküldés költsége a vevőt (visszaküldőt) terheli.

Ha a hibás terméket visszaküldte, akkor a visszaérkezést
követően
lehető leghamarabb vagy maximum 30 munkanapon belül cseréljük azt. Amennyiben a
termék beszerelésre került a garanciális csere akár 60 napot is igénybe vehet.
( Mivel cégünk külföldi beszállítókkal dolgozik. Ezen termékeket vissza kell
küldenünk a beszállítónkhoz. Csak abban az esetben cseréljük amennyiben ők
igazolják, hogy kiszerelés során az nem sérült.)

Gyári bontott termékek esetén a garancia 1 hónap. Kérjük
vegyék figyelembe, hogy nem új termékről van szó ezért előtte telefonon
győzödjön meg róla hogy biztosan meg kívánja venni az adott terméket.

Szervízalkatrészek, fóliák, tokok esetén a fel nem használt
terméket amennyiben az nem hibás elállási időn kívül nem áll módunkban jóváírni
kérjük vásárlás előtt győződjön meg róla biztosan szüksége van az adott
termékre.

 

Cégünk cserecsomagot biztosít 1500 Ft értékben a
visszaküldendő áruk felvételére. A cserecsomag és visszaküldés költsége minden
esetben a visszaküldőt terheli. Csomagfelvétel nem lehetséges, ez az opció csak
cserecsomagként lehetséges. Amennyiben más futárszolgálattal küld vissza
garanciális terméket kérem győzödjön meg róla , hogy megfelelően adta meg az
elérhetőségeket a csomagon, és a termék megfelelően van becsomagolva amennyiben
nem megfelelő csomagolás miatt sérül a termék nem áll módunkban cserélni. Telefonszám
minden esetben szerepeljen rajta, mivel a postán maradó csomagot nem áll
módunkban átvenni.

Nem beszerelt termék esetében csak eredeti bontatlan
csomagolásban lévő terméket áll módunkban visszavenni. Győzödjön meg róla hogy
nem távolította el róla a védőfóliákat sem, amennyiben nem eredeti
csomagolásban érkezik vissza nem áll módunkban azt visszaszámolni, vagy ennek
megfefelően csökkentjük a termék árát. Amennyiben elállási időn kívül kerül
visszaküldésre az adott termék vegye figyelembe az esetleges árváltozás
lehetőségét. (Amennyiben az adott termék ára időközben csökken nem áll
módunkban azt eredeti áron visszaszámolni.)

Minden kijelző, 
akkumulátor, alkatrész egyedi azonosítóval van ellátva, hogy meg tudjuk
különböztetni azt más nagykereskedés termékeitől. Amennyiben ez az azonosító
eltávolításra kerül nem áll módunkban garanciálisan cserélni illetve jóváírni a
terméket még elállási időn belül sem. Kérem figyeljen oda, hogy ne távolítsák
el az egyedi azonosítókat.


A garanciális igény NEM teljesíthető, ha fennáll a következő feltételek
valamelyike:
• A visszakapott termék nem a Kijelzőshop által forgalmazott
termék. (Ebben az esetben a visszaposta költsége  a vevőt terheli minden esetben)
• A jelzett hiba nem valós. (Ebben az esetben a visszaposta költsége a vevőt
terheli minden esetben)
• Lejárt a termék jótállási ideje. (Szervízalkatrészek esetében
beépítési és kipróbálási garanciát vállalunk. Kivéve hivatalos
márkaszervizek esetében, ha javítási jegyzőkönyvet tudnak
mellékelni akkor 6 hónap a garancia. LCD kijelzőknél, lcd +
érintőplexik és érintőplexik esetében garancia megvonást von
maga után, ha az lcd be volt ragasztva, ill. használati nyomok
találhatóak rajta. pl.: karc, repedés, ázás, egyéb fizikai behatások)
• Ha a hiba bizonyíthatóan a termék nem rendeltetésszerű
használatából ered (leejtés, törés, egyéb fizikai behatás), vagy
szakszerűtlen beépítésből ered. Szakszerűtlen beépítésből eredő garanciális
problémát nem áll módunkban elfogadni, vagy amennyiben lehetséges és a vevő
beleegyezik szervízköltség megfizetése mellett javítjuk a hibát. Minden esetben
szakszervízt válasszon az alkatrész cseréhez.
• Sérült, hiányos vagy használt termék esetében értékcsökkentjük
az árát, amennyiben visszaszámoljuk azt.

MINDEN ESTEBEN LE KELL TESZTELNI A
TERMÉKET BEÉPÍTÉS ELŐTT. Ha tesztelés során keletkezik a
hiba, ne ragasszák be!


• A Kijelzőshop elutasít mindenféle követelést, ha az átvett áru
sérült. Átvételkor kérem győzödjön meg róla, hogy  a csomagolás nem sérült amennyiben azon
külsérelmi nyomok látszanak minden esetben vetessen fel a  futárral jegyzőkönyvet,  ellenkező esetben nem áll módunkban a kárt
megtéríteni ha átvétel után derül ki, hogy sérült az áru.


A gyári kijelzőket beépítés (beragasztás) előtt teszteljék le, mert a
beragasztott kijelzőt nem tudjuk garanciában kezelni.


Műszaki cikknek minősülő termékekre a törvényileg meghatározott 6
hónap szavatosságot vállalunk.
A szállítástól való elállás


Amennyiben a vásárló által megrendelt termék nem áll az eladó
rendelkezésére, abban az esetben az eladó fenntartja a jogot, hogy a
már visszaigazolt rendelést részben, vagy egészben visszautasítsa.
Részben történő teljesítésre a vevővel történt egyeztetést követően
kerülhet sor. Ha az eladó a szerződéskötésben vállalt kötelezettségének
nem tud eleget tenni, abban az esetben köteles a megrendelőt a lehető
leghamarabb tájékoztatni.

Amennyiben a vásárló a megrendelt terméket előzetes
egyeztetés nélkül nem veszi át a szállítócégtől következő rendeléseit csak
előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén tudjuk postázni.


A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. Vevő a szerződési
feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A Fogyasztót megillető elállási jog ismertetése:
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján jogosult az áru

átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a
vásárlástól.
Ebben az esetben az Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett teljes
összeget haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni
a fogyasztó részére. Az Eladó az elállási jog érvényesítése során a
fogyasztó által kifizetett teljes összeget – ideértve a kiszállítási költséget
is – visszafizeti a fogyasztó részére.
Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó
tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy
felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék
kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14
nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy
az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás
közlésétől számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása
eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve
több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített
tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a
Fogyasztó az elállási joggal.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a
szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga,
ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget
megszünteti.
A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének
napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Az Eladó jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg
visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a
terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt
visszaküldte. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha
vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
A fogyasztó kötelezettségei elállás vagy felmondása esetén
Amennyiben a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak
megfelelően élni szeretne az elállási jogával, úgy köteles a terméket
haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy
napon belül az Eladó által megjelölt címre visszaküldeni, illetve a
vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére
meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha
a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az

Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül
egyéb
költség nem terheli. Webáruházunk esetében az Eladó nem vállalja át az
áru visszaszállítási költségét, így az a vásárlót terheli.
Abban az esetben, ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés
megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, az
Eladó saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél
fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó
használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az
értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az
elállási jogról.
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó
nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
– Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó
utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak;
– Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
– Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi,
vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető
vissza;
– Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;